פיסול בבטון עם זהב

פיסול בבטון עם שילוב של זהב יוצר אווירה ייחודית בעיצוב החלל. בעולם העיצוב מתפתחת מגמה של חזרה לחומרים במראה טבעי גולמי, אמיתי – בטון ומתכת. הזהב מוביל ומופיע בעיצובים שונים וברמות שונות. פסלים בעבודת יד, תורמים לאווירה של יוקרה ונועם בחלל המעוצב. בפסלי הבטון שלי אני אוהבת לקשור חומרים מדיסיפלינות שונות, מקצוות, וליצור חיבורים בין חומרים שלא בהכרח  "מתאימים" כמו החיבור בין חומר בניין - בטון לבין חומר טבעי וטהור – זהב.
אני מתרגשת במיוחד בחוויה הנדירה של חיבור בין החומרים בפיסול בבטון כמו גם ביצירת גופי תאורה לקיר מבטון. זו חוויה שמחברת בין מרחבים טבעיים ומאפשרת לאדם חיבור עם עצמו והסביבה. זה מקום המאפשר לאדם הפרטי לבוא לידי ביטוי תוך שהוא בוחר לעצמו את הפסלים לבית, המיוחדים והמתאימים לו ולחלל העוטף אותו. כל פסלי הקיר שלי עשויים בטון מרובד אקולוגי, ואני ממשיכה לפתח שיטות עבודה, טכניקות וחיבור בין חומרים תוך חשיבה על העצמת חווית החלל ע"י עצוב אותנטי, קיימות וסביבה.

למידע נוסף על העבודות וליצירה משותפת שתתרום לעיצוב המושלם של החלל אותו אתם מעצבים בין אם זה בבית, במשרד או בכל מקום אחר צרו איתי קשר במספר 052-4743374 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.