מהעיר שלך יכולים לצאת גדולי החוקרים, ממציאים, מנהיגים ויוצרים. איך זה קורה?
ילדים הגדלים בסביבה שבה יש גירויים מעוררי דמיון, יכולים לחלום להגיע רחוק ולהגשים.
ב"גן דמיינו פה" -הפסלים מעוררי סקרנות, מאתגרים את החושים ומפעילים את הדמיון.
גן הפסלים משמש כגן שעשועים לגיל הרך.
מאפשר לילדים מרחב תמרון גבוה לשימוש בדמיון וביצירתיות באלמנטים הצורניים המוצבים בגן .
בני השנה עד ארבע אוהבים, להתרוצץ בין המתקנים ולטפס עליהם,
הם יציבים ובטוחים ועל כן משרים תחושת ביטחון בקרב הילדים וההורים.
משחקי "מחבואים" בין הצורות שונות,
הכל מותאם לקנה המידה של הילדים הקטנים,
שהופכים באמצעות הדמיון את המתקנים לעולמות אחרים
מתחבאים ומציצים מבין הקוביות, והאלמנטים הצבעוניים.
מה אומרות גננות וארט-טרפיסטית ?
פיתוח הדמיון, הצורות הבסיסיות, ועיצוב הצבעים באופן מופשט על הפסלים,
מאפשרים סגנון משחק יצירתי ופיתוח כישורים קוגניטיביים וחברתיים.
הדמיון הכרחי להכנה להבנת הנקרא, חשיבה מופשטת ומתמטית וכן לקליטה של שפות.
ברמה הקוגניטיבית והרגשית :הצבע הוא שפה הפונה אל הרגש.
יש כאן תהליך לימוד חוויתי המשפיע ברמה הרגשית על הילדים.
הצורות הצבעוניות מזמינות את הילדים לעשות השלכה מעולמם הפנימי,
ולהעניק משמעות משל עצמם לסביבה בה הם נמצאים.
המשחק יחד עם יתר הילדים מוסיף גם את מימד האינטראקטיביות והחיברות.
הנגשת האמנות אל ציבור הילדים והמשפחות. אנחנו רגילים שהאמנות מצויה במוזיאון
כאן מול פסלים שנעשו בהשראת האמנים גאודי מברצלונה וניקי דה סנט פאל מקליפורניה,
ניתנת לילדים ולהוריהם הזדמנות להיות באופן טבעי בסביבה הקרובה במחיצתה של האמנות.
לחוות אמנות בצורה בלתי אמצעית תוך מגע עם הפסלים השתובבות ביניהם והפעלה באמצעותם.
מידע נוסף מן המחקר:
מחקר שנעשה באוניברסיטת הרווארד על תפקידו של הדמיון בהתפתחות ילדים,
מגלה שאחוז ניכר מהילדים האמריקאים, נכנסים לגן לא מוכנים ללמוד.
אם יתאפשר לילד לפתח את האהבה ללמידה ולחקירה באמצעות הפעלת הדמיון, זה ילווה אותו לכל החיים.
ילדים מטבע הדברים אוהבים לשחק ב"כאילו". מחקרים הראו כיצד משחקי דמיון יעילים בהכנת ילדים לבית הספר.
במספר מחקרים של סינגר וזינגר (1992, 2001) מצאו חוקרים אלה שילדים שמשחקים במשחקי דמיון,
משיגים רווחים משמעותיים בכישורי מוכנות לבית הספר, בהשוואה לקבוצת הביקורת שלא נחשפו למשחקי דמיון.
לקוח מתוך מחקר, זינגר, ד 'ג', וסינגר, ג'יי ל '(1992). . בית הדימיון. קיימברידג ', תואר שני: הוצאת אוניברסיטת הרווארד.
ומתוך מאמר של איגוד הפסיכולוגיה אמריקאי.
להזמנת פסל פעמוני אהבה או גן דמיינו פה, צלצלו אלי 052-4743374 או השאירו פרטים ונחזור אליכם